miércoles, 10 de julio de 2024

2024 encapçalement


El guiatge al perdó no dual. Som ara i aquí

Fa uns vuit anys, quan estava fent el curs de meditació, amb Carlos Murciego, era el septembre de 2016, vaig seguir amb Integraació, vaig tenir per tutor a Agustín Ollero.

Va ser Agustín que em va facilitar la pel·licula "la Cabaña". Va ser l'impuls de fer un pas més endavant.  que es va tancar pel l'octubre del 2017 i el november del mateix any engegàvem la Facilitació del Perdó que s'enllestia el juny del 2018,

No recordo com va anar que el juny de 2019 tancavem Expressio, fet amb en Jorge Lomar. 

Poder acceptar que només el Perdò i la Misericòrida et pot acompanyar a travessar el dolor. La confiança absoluta o la voluntad de Confiar ambsolutament amb el Crist, et po convidar a deixar-te acompanyar pel Pare/Mare Etern. Pare/Mare És Una Mateixa Entitat, l'Única, que depenèn la situació que travesses, se't manifesta com a Pare o Mare, segons des de la nostra petita humanitat poguem comprendre'l. 


Avui puc resumir el treball fet  amb la "Escuela para el perdón no dual" amb aquesta película de la ma del dolor del protagonista vaig començar a permtetre'm perdonar-me amb la confiança que mai estava sola, ni que el meu aprop no hi veies ningú.

Gracies per quest regal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario